zaterdag 10 januari 2009

Winter en eerste kaart van het jaar

Smoesje heeft het prima bekeken, lang uit op de bank. Ze loopt de hele dag in en uit. Als ze het te koud krijgt staat ze mauwend weer voor de deur of gaat ze in het raamkozijn zitten. Ze heeft een enorm dikke vacht, hadden wij maar zo'n heerlijke bontjas!




Julie en ik moesten er toch wel even uit. Het bos is zo mooi, alleen was de batterij van de camera vrij snel leeg. Die had het ook koud!!

Na de wandeling creatief aan de gang, dit is het resultaat:

Binnenkant van de kaart


Hier mijn eerste kaart van het jaar, gemaakt met papier van October Afternoon Country Fair, Sarah Kay stempel ingekleurd met Copic Markers, Fancy Pants stempel, Prima flowers, Heidi Swapp brads, Jenni Bowlin rub on letters en blauwe hotfix steentjes.
Heerlijk! Mijn mojo komt weer helemaal terug.
Vanmorgen met boodschappen doen heb ik nog een vlaai gewonnen bij de bakker in Putten! Daar krijg je bij 10 euro aan boodschappen een kras kaart en ja hoor, vol verbazing las ik dat ik een vlaai had gewonnen. Gelijk gereserveerd voor de 17e, mooi voor Robin's verjaardag.
Fijne dag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie winterfoto's en je kaart is echt supersweet!
    groetjes, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the pictures of the woods. You have such an eye for detail! The card is gorgeous as well!! Glad you have your mojo back sis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog zo'n schattig kaartje!! Die Fancy Pants stempel vind ik zo geweldig! en natuurlijk die Sarah Kay stempel ook! Echt heel leuk! en die poes...wat laat die toch ook met zich sollen! Heerlijk!
    xx Mo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a note!