zondag 4 januari 2009

Check it out!

Dit zijn de beroemde Copic Markers. De foto komt van het blog van Rach http://papercraftsbyrach.blogspot.com/
Zelf heb ik er pas 2!! Ze zijn geweldig om stempel afdrukjes mee in te kleuren. Ik gebruik er Faber-Castell stiften bij maar die zijn moeilijker te krijgen. Kijk eens op Youtube.com en zoek op Copic Markers. Er zijn genoeg filmpjes om te kijken hoe de pennen gebruikt worden. Ik bestel er vandaag een aantal op Scrapbookdepot.nl!

Hier eindelijk de layout die ik een week of 2 geleden heb gemaakt. Het was heerlijk om weer te scrappen na zo'n lange tijd niets gedaan te hebben. De Mojo komt weer terug! Papier is van een Amerikaanse kit (scrapbook Nook?), bloemen van Prima.

Deze kaart heb ik van de week gemaakt met een Mushroom Lane stempel.


This is a give away on Ewonnes blog. She has such lovely scrap stuff on her blog, check it out. http://ewonnes.blogspot.com/








2 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke, ziet er leuk uit. Hoop voor je dat je wint. Groetjes, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the LO!! Your card is awesome too!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a note!